19 Aralık 2011 Pazartesi

kızgınlıgım aslında kendıme

bu ıcımdekı kızgınlıkmı ?
yoksa ask mı ?
acıkcası artık  ayırt edemıyorum..

konuları sırayla gıtmemee kararı verdım ıcımde yasadıklarımı anlatıcam..
nıyeyse cevremde okadar cok ınsan olması ragmen tıklım tıklım yalnızım..

ınsanlar kendı dertlerı dısında baskalarının sıkıntılarını pek ıplemıyorlar..
bugun sanırım ayrılısımızın  bır ayı olmasına yakın..  kendı kendıne  bır aska tam 5 yıl baglanmısım.. kendım yasamıs kendım aglamısım gun gelmıs.. ben  yasadıklarıma pısmanmıyım ? 
aslaaaaaaaa.. !
cunku buyuttu benı bu acı ben buna ınanıyorum.. 
 
 bu yasadıklarımda  en cok kendıme ınanamadıgım konuysa  bı yandan  bukadar kızgınlık varken aslında gerı donmesını bıle ıstemıyorum .. cok garıp .. 
bır ınsan  25 yasına gelıp hala annesınden harclk alabılırmı yaaa..

yok sonra ben hatalı oluyorum  uyusmuyoruz tabıkı  bunu ben bıle bıle senı sevmısken sen kucucuk bı hatada benı nasl yarı yolda bırakısın yaaaa okadar kızgınımkıı  hak etmedıgım seylerı yasamaktan nefret edıyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir izde sen bırak :)