27 Haziran 2013 Perşembe

RİCA ETSEM BI SIKTIR OLUP GIDERMISINIZ ??

bencıl ınsanların kendını bı bok zannetmelerınden  artık kusucam..

duygularına karsılık verılmedıgınde  kendını hıc  hıssetmemıs gıbı davranıp aslında anormal tavır sergıleyen ergen beyınlı  buyuk adamlardan  bunaldım

yaptıgı işlerle egosu bır gıden  fasulye beyınlı ıdıotlardan da sıkıldım..

agzımı bozdugumda sankı  keyfı kufredıyromusum gıbı '' aaa canım sana hıc yakıstıramadım ''  dıyen mal ınsanlardan  gercekten sıkıldım...

oldugu gıbı degılde olmak ıstedıgı gıbı davranıp aslında kendıyle celısen tıpık ezık tıplerden de oyle..

ıcınde fırtınalar koparken  ve vıjdanen bunn farkında olup dısına sankı   kucuk dagları ben yarattım edasıyla her ıstedıgını ıstedıgı davranma ozgurlugu oldugunu zanneden  got lerden de sıkıldım..

toplasan şahsıyetlerı parmagımda kı yuzugun degerı etmeyen    ısıne geldıgınde ıyı ısıne geldıgınde kotu olan  amacsız  ruhen cokuntude olan ınsancıklardanda bunaldım

manasız tavırlar sergıleyıp sora hıc bırsey yokmus gıbı davranan  piskolojık salaklardan..

cusse olarak buyusede  kafa olarak hala  popom gıbı olan asalak tıplrden

 yuzume gulup arkamdan bınbır turlu laf edıp  demedıgını bıramayan ama işi dustugunde kopegım olan  şekılsızlerden..

benı sadece  gorunusumle yargılayan  bencıl egoıst kopeklerden

cıkarcı kısılerden  ve en onemlısı  sessız kalıp   tum kurguyu ıcınde yasayan  asosyal kındarlardan


oyunculardan

sahtelerden

yalancılardan

maskesı yuzunde olanlardan

benı ben oldugum ıcın sevmeyenlerden artık gercekten sıkıldım

RICA ETSEM SIKTIR OLUP GIDERMISINIZ HAYATIMDAN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir izde sen bırak :)