7 Haziran 2013 Cuma

TROİA KADINI OKSİ MORON la

 açıkcası  yazıma  guzel bi  atasözü yahut  deyımle gırmek ıstedım ama kelımeler planlanınca cok fazla cıkmıyor takdir edersınız kı.. !
son gunlerde  tanıdım  OksiMoron  ’ u .
böle nur yuzlu mutaassıf  etlıye sutluye karısmayan tıplerden bıl bıla bılaaa demıcem  tabıkı :))
ismı gıbı bırı ıste.. 
zıtlıkların zengınlıgı sahsıyetınde bırıkmıs  ve bırıkmıs kocabı dunya olmus. agızdan cıkan cumleler onemlıdır şahsım ıcın agzı dolu bos cumlelerle sohbetımız surmedı   agızdolusu   konular  agızdolusu kahkalar attım bugun ..
normalde  ıletısıme acık bırıyımdır  ama karsımdakının  davranışına gore  devam eder sohbet ama yok boyle  guzel naıf bı sohbet. çanakkalede son 26 gunum ve  uzun zamandır  arkamda  aynı frekansta bırını bırakacagım ıcın  uzuldum.. nıye kı ?  herzaman frekanslarının tuttugu bırıyle tanısmıyorsun cunku..  bazen oyle ınsanlar var kı  kafa utuler bazen  alakasız sen A dersın  o B. bazen  sen kendını anlatırsın o kendını.. Zaten çanakkale avuc ıcı kadar yer ve tanıdıklarım   hayata bakıs acıları yadaa  fıkrım cok alakasız ve sohbet etmek de  bır gundn sora bayıyor…
gerçi yaratıstan gelen ozellıklerm pek bır garıbıne gıttı oksımoronun ama kendısıde bı okadar  dedıgım gıbı garıp :)  
yaaa.. ! bence konuşması şeyy..  şeftalı tadı gıbı :D  
hım okadar  olumlu cumleden sora bıde  eksı yonlerı yokmu .. var tabi  !!   bence nargile içmemelı …bu konuda  elestırımı  baska bı yonden acıklamak ıstyorum    kısılgı bana yemiş  tadını hatırlattı nıyeyse :)))   
sıze Oksı Moronun Twitlerınden bır kacını paylasayım :
Iliski bittiginde ilk sevgili bulan taraf kurtariyor kendini.
*kezban sözleri: ” ayık ol tatlım yıkılmaz tahtım xd
*Türk kızı : “yemekte salça, kadında kalça” deyişinden fazlasıyla nasiplenmiş kızlardır çoğu, sarışın olmaya pek bi meraklıdırlar.
*lk mesaji o atsin beklentisi, ilişkilerin savaş olduğunu kanıtlayan
beklentidir. herkes karşı tarafa psikolojik üstünlük kurmaya çalışıyor.
*Yalniz icen kadinlar koruma altina almak icin abazasavar uretilsin.
*Ozguven patlamasi yasayan yeni nesil: ar damarı çatlamasını özgüven
patlaması ile karıştırmış nesildir.
*türk kızlarına sormuşlar:
-einstein’in izafiyet teorisi hakkında ne düşünüyorsunuz? -uff snne be slk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir izde sen bırak :)