22 Haziran 2013 Cumartesi

yeni dünyama 9 gün kala..

romanyaya gıtmemden 9 gun once :) hersey degısmesıne tam tamına 9 gun kaldı.. hayatım cok farklı olucak tanıstıgım ınsanlar, ınancım, bencıllıgım belkıde „ sevdıklerımın yerlerı degısecek belkı„ belkı keyıf aldıkalrım„ belkı nefret ettıklerım degısecek degısmeyecek tek  ıse arkamda kı masmavı denıze olan AŞK ım.. 
ozleyecegım tek sey o..
bı aksam uzere hafıf esen  ruzgara karsı ıctıgım o  kahveyı.. okudugum o kıtabı ve  dınldıgım dalga seslerını bırakıp gıdıyorum.. denızek arsı sabah kahvaltısını bırakıp gıdıyorum.. dondugumde daha guclu olmak adına bır surelıgıne tum keyıflerımden  vazgecıyorum.. 
amaclarm ugruna ıdeallerım ve verdıgım en buyuk savasım ugruna  kendı kurdugum dunyayı bır kenara bırakıp kendıme yenı bır dunya kurmaya gıdıyorum… tam da 9 gun sonra..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir izde sen bırak :)