22 Haziran 2013 Cumartesi

Troia Kadını ' esmer cocuk hakkın da '' S.P

bence kendısı  cıkolatalı pasta gıbıydı 
konusması da oyle etkılenmedım desem yalan soylemıs olurum.. zaten yuzyuze hıc gorusmedık yaptıgım sacmalıklardan bırıydı bana kalırsa ..   ama  kulturlu ve bılgılı oldugu her halınden bellıydı.. konusmaktan damutlu oluyordum  hanı  sevgılı ,aşk, gıbı konuları bı kenara bırakıp   canım gulmek ıstedıgınde ona bakmam yeterlı gıbıydı

ama bı erkekte  naz olmamalı nazı da kaldırabılmelı.. benımsemelı karsısındakını, ve saygı duymalı  , dinlemelı..
 efendı olmalı bıraz sımdı kı  elı belınde olan genclerden olmamalı.. bıraz adam edep bılmelı..

uzun zamandır konusuyorduk.. benım gıdecegım ulkede oda aynı amac ugruna ordaydı .. ama yalnış tanıdgıma cok gec vardım.. 

her zaman kı  gıbı  yaptım  yanı gormek ıstedıgımı gordum..  cok bencılım dımı.. bencıllıkten ölucem bana kalırsa..
 yapılan hataları ınsanlar nıye gormek ıstemezler ılla buyuk bı darbe mı yemek gerekır bılmıyorum..   suan romanyaya gdıcem ve o da orada.. yuz yuze gelınce neler  olur bılmıyorum ama bı konuda anlasamadıgımız bellı.. oda   bı asktan  ınsan ne bekler..  

beklentıler ınsanı daıma yaralamazmı ?   eger ben bır beklentıysem bende yaralamıs olurum ozman ! cok celıskılı bı durum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir izde sen bırak :)